Група подовженого дня

Режим роботи ГПД

Краматорської ЗОШ № 35

І-ІІІ ступенів № 35

з профільним навчанням ім.В.М.Шеймана

на 2017-2018 навчальний рік

1-і класи

Вихователі: Савіна Ірина Юріївна, Плугатар Ірина Климентіївна

1

2-і класи

Вихователі: Ніколенко Вікторія Іванівна, Кисіль Ольга Вікторівна

2

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпе­чує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, мораль­ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості все­бічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запи­тів та інтересів дітей.

Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й на­скільки правильно організований у ній режим. Від раціонально­го, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму за­лежить підвищення успішності, збереження достатньої праце­здатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміц­ненню здоров’я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму ви­ховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.

 

Клубна година

Під час клубної години діти вчаться спілкуватися. Розвивають усне мовлення – складають самостоійно казки, розповіді на різну тематику, презентують свої роботи. Розвивають моторику рук – малюють, вирізають. В процесі виконання робіт діти розвивають логічне мислення, увагу, різні види пам’яті, уяву, виховують почуття естетичного смаку, привчаються слідкувати за своїм робочим місцем, бути охайним.

Автор статті: вихователь гпд Ніколенко В.І.