Режим роботи ГПД
Краматорської ЗОШ № 35
І-ІІІ ступенів № 35
з профільним навчанням ім.В.М.Шеймана
на 2017-2018 навчальний рік
1-і класи
Вихователі: Савіна Ірина Юріївна, Плугатар Ірина Климентіївна
2-і класи
Вихователі: Ніколенко Вікторія Іванівна, Кисіль Ольга Вікторівна
Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпечує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, моральний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості всебічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запитів та інтересів дітей.
Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота, але й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров’я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.
Правильне чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.
Клубна година
Під час клубної години діти вчаться спілкуватися. Розвивають усне мовлення – складають самостоійно казки, розповіді на різну тематику, презентують свої роботи. Розвивають моторику рук – малюють, вирізають. В процесі виконання робіт діти розвивають логічне мислення, увагу, різні види пам’яті, уяву, виховують почуття естетичного смаку, привчаються слідкувати за своїм робочим місцем, бути охайним.
Автор статті: вихователь гпд Ніколенко В.І.